du är allt jag någonsin drömt om och lite till

Det är nästan läskigt hur mycket man kan tycka om någon.
Hur man tänker att man skulle vilja ligga här förevigt, intrasslade i dina armar och ben. 
Ligger med huvudet mot ditt bröst och känner ditt hjärta bulta, precis som mitt.
Du säger de där tre små orden som får mig ur balans, 
som får mitt hjärta att slå tusen gånger hårdare och mitt blod att pumpa tusen gånger snabbare. 
Att få ligga hos dig, följa dina linjer och samtidigt känna din kroppsdoft är som en drog för mig.
Jag vill stanna här föralltid. 
Jag älskar dig Leo, älskar älskar älskar dig.

Kommentarer
Postat av: matilda

vackert!

2010-08-29 @ 07:12:04
URL: http://heyyouthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0